پرش لینک ها
روزین استر 146

بار جدید روزین استر 146 پایا فام پارس رسید

بار جدید روزین استر 146

به موجب درخواست های متعدد مشتریان گرامی مبنی بر افزایش میزان واردات محصول روزین استر 146 و تلاش های بی وقفه واحد بازرگانی شرکت پایا فام پارس جهت تامین کسری بازار به اطلاع میرساند، محصول روزین استر 146  شرکت پایا فام پارس مورخ 1401/09/24 از گمرک بندر عباس ترخیص و هم اکنون در انبار شرکت واقع در شور آباد آماده تحویل به مشتریان عزیز می باشد.

روزین استر 146

توضیحات تکمیلی در مورد روزین استر 146:

روزین یک محصول طبیعی مهم و تجدید پذیر است که توسط صمغ برخی از درختان مخروطی مانند درختان کاج تولید می شود. یک ماده جامد شفاف یا نیمه شفاف غیر فرار است و نقش مهمی در زندگی روزمره دارد.

اجزاء اصلی روزین شامل اسید ابیتیک و چند اسید دیگر است. گروه کربوکسیلیک روزین می تواند با الکل های مختلف مانند پنتا اریتریتول، متانول، اتیل گلیکول و گلیسرول از طریق فرایند استرسازی جفت شود. روزین استر ها یکی از رایج ترین مشتقات معمول هستند. وزن مولکولی و عاملیت الکل نقطه نرم شدن استر را تعیین می کند.

پنتا اریتریتول روزین استر یک محصول روزین اصلاح شده رایج می باشد که توسط استرسازی روزین اسید و پنتااریتریتول بدست می آید….

برای اطلاعات بیشتر راجب این محصول و دریافت دیتاشیت لطفا به صفحه محصول روزین استر 146 مراجعه نمایید.

 

ثبت سفارش محصول و مشاوره:

جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان در رابطه با این محصول میتوانید از طریق تکمیل فرم ثبت سفارش و یا برقراری تماس تلفنی با واحد فروش شرکت اقدام فرمایید.

به منظور بررسی محصولات پایا فام پارس میتوانید به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

 

 

پیام بگذارید

دانلود دیتاشیت ترموپلاستیک الاستومر SIS 8161

برای دانلود اطلاعات محصول لطفا نام و شماره همراه خود را وارد نمایید. 

نام(ضروری)